Hej igen!

Idag hinner jag nog inte heller skriva så mycket, ska hämta Ronja på dagis snart och innan ska Lova väckas, bytas på och matas ;) Jag tror Lova vaknade på fel sida idag! väckte henne imorse med för att vi skulle hinna med allt innan dagis, hon var hur glad som helst hela tiden ändå, pratade, skrattade och hoppade (hon kom på för ett par dagar sedan att hon kan hoppa så nu är det jättekul!) Hon var t.o.m glad och skrattade medans jag tog på henne kofta och mössa, annars brukar hon kunna bli lite grinig då. Men hon var på superbra humör! Men sedan tog det lite tid att få på Ronja alla ytterkläder som vanligt och under tiden vände Lovas humör plötsligt och hon började skrika hysteriskt!! Hon slutade inte förrän vi kommit hem och jag la henne vid tutten, hon borde inte ha varit hungrig eftersom jag försökte mata henne innan vi åkte och då ville hon inte ha, då var hon alldeles blöt av svett stackarn och helt slut så hon somnade ganska snabbt.. Men vaknade såklart när jag skulle lägga henne ;) Och började gallskrika igen!! Jag höll på att kissa på mig så jag tog henne med in på toaletten och la henne på skötbordet- då började hon jollra och gurgla minsann! Tänkte att blöjan kanske behövde bytas? Men nej då.. Sedan sken hon som en sol igen! Humörsvängningar redan? haha

Åh!! Jag har fått en ny telefon!!!! Med superkamera :) Tur eftersom våran alltidd försvinner eller glöms... Fast jag har inte hunnit prova kameran än eftersom Lova blev trött på riktigt...Den har ansiktsigenkänning t.o.m!! S om jag knäpper kort på någon som inte är riktigt i mitten på bilden så ligger fokus ändå på ansiktet :) Åh vad kul det ska bli att testa :)
Så nu har jag fört över ALLA bilder från gamla mobilen till datorn och tänkte lägga upp några fina här :)4 dagar gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0