Lovisen 3 månader idag!

Herregud vad tiden springer iväg! Tycker nyss att jag låg på BB! Jag ser ut så också.. När jag såg mig i spegeln igår trodde jag nästan att jag var gravid igen! <ser ju ut att vara i 6:e månaden- minst! Ojojoj det blir att skaka på maskinen så fort jag hinner nu! Var det inte så kallt skulle jag kunna promenera till dagis också.. Fast förra gången gick jag ju inte heller ner i vikt- förrän jag slutade amma... Konstigt, alla andra går ner hur mycket som helst av amningen!

Har nyss skjutsat Ronja till dagis och <lova somnade på vägen därifrån så nu fick jag lite oväntad tid, bäst att passa på att skriva då!

Idag är jag ganska pigg! Vaknade av mig själv strax efter 7, eller egentligen var det Lova som vaknade, men jag kunde inte somna om så jag låg och väntade på att väckarklockan skulle ringa. Till skillnad från igår när jag trodde jag skulle dö när det var dags att gå upp halv 8.. Somnade inte förrän halv 4 den natten.. Så fort jag höll på att somna var det nån av barnen som gnällde, och för att mamman ska kunna sova måste båda barnen också sova ;) Jag var alldeles snurrig hela dagen! Försökte sova middag med Lova men jag har så himla svårt att slappna av och somna på dagen.. Typiskt nog hade Miguel inventering på jobbet också och kom inte hem förrän inatt nån gång..Som tur var kom farfarn hit och busade med Ronja på eftermiddagen! Och ändå orkade hon hålla sig vaken till 21! Förstår inte var hon får all energi ifrån?! Själv somnade jag nog som en stock så fort hon somnat :)

Nej nu vaknar Lova så jag får fortsätta senare, ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0